Taiwan Toerisme bureau lanceert een nieuwe huisstijl

Taiwan Toerisme bureau lanceert een nieuwe huisstijl

De Taiwan Toerisme Bureau is onlangs officieel gestart met een nieuw merk voor promotie van Taiwan, ‘The Heart of Asia.’ Ter ere van dit nieuwe merk, logo en slogan, is er ook een nieuw 30-seconden promotionele video gemaakt. De nieuwe stijl zal helpen om Taiwan verder op internationale markten te ontwikkelen, de opening van een nieuw tijdperk in Taiwan als het eiland blijft streven naar een van de top reisbestemmingen ter wereld worden.

 

Het nieuwe merk werd onthuld op een persconferentie georganiseerd door Mao Chi-Kuo, minister van Transport en Communicatie; Janice SEH-jen Lai, directeur-generaal van het Bureau voor Toerisme en professionals in de reiswereld. Minister Mao wees erop dat het nieuwe logo een nieuw tijdperk in Taiwan Tourism betekent, een waarin het ministerie en het bureau een bredere visie in kaart zal brengen van de nieuwe plannen voor de bevordering van het toerisme in Taiwan. Toerisme zal een voertuig worden voor het besturen van de ontwikkeling van een verscheidenheid van nieuwe industrieën zoals gezondheidszorg, landbouw en groene industrieën. Het nieuwe logo zal ook helpen bij het verhogen van het niveau van professionaliteit in de toerisme.

 

Directeur-generaal Janice SEH-jen Lai zei dat in de 10 jaar sinds 2001, het toerisme van Taiwan te bevorderen onder het motto van “Taiwan, touch your heart.” Deze inspanning is er in geslaagd door de vriendelijkheid van de Taiwanese mensen en warmte aan de wereld. Door middel van tal van besprekingen en herzieningen, heeft het bureau uiteindelijk gekozen voor ‘Taiwan – The Heart of Asia’, zoals het logo er ook uitziet.

 

De nieuwe ‘Taiwan – The Heart of Asia’ logo is beknopt, en bestaat uit een nieuw gecreëerd lettertype. Het vertegenwoordigt de oprechtheid en de innovatie van Taiwan met de wereld. Taiwan is een mix van traditie met nieuwe trends. Het hart van Azië en de warmte van Taiwan is wat het land de toeristen te bieden. In de toekomst zal al het promotiemateriaal van het Bureau zich voeren onder het nieuwe logo. Samen met de lancering van het nieuwe logo, presenteert het bureau een nieuw nummer, ‘Time for Taiwan’, om het toerisme te bevorderen. Het nummer, dat is samengesteld door Hou Chih-chien (侯志坚), met tekst van Rei-Kuang HSIA (雷光 夏) en Hou Yi-Ping, werd gelanceerd samen met een 30-seconden promotionele cartoonk. We hopen dat deze nieuwe inspanningen iedereen zullen aanmoedigen om de nieuwe huisstijl, nieuw doel, en nieuwe missie te erkennen.
 

 

Bron: http://eng.taiwan.net.tw/